KLIENTAS: Nekomercinis meno projektas Kauno senamiestyje
APRAŠYMAS: 440m2 piešinys ant buvusio batų fabriko "Lituanica" fasado
KLIENTAS: Nekomercinis meno projektas Kauno senamiestyje
APRAŠYMAS: 440m2 piešinys ant buvusio batų fabriko "Lituanica" fasado
Tai kūrinys apie mergaitę, kuri visai nenorėjo užaugti. Laukdavo kuomet galėdavo atsiversti kokią pasaką, pasaulio žemėlapį ar gyvūnų enciklopediją ir mintimis nukeliauti į labai tikroviškus visatos kampelius. Ji braidė po kosmosą, jodinėjo žuvimis skraiduolėmis neišlipdama iš savo lovos. Kartais tai darydavo net mokykloje, troleibuse, vaikščiodama po miestą su tėvais. “Gana svajoti, mes vėluojam” – kaip teleportas į žemę sugražindavo mamos balsas. O jei kažkada nebūtų fantazavę didieji mokslininkai ir menininkai, dabar neturėtume lėktuvų, muzikos, paveikslų, filmų, knygų.
Tai kūrinys apie mergaitę, kuri visai nenorėjo užaugti. Laukdavo kuomet galėdavo atsiversti kokią pasaką, pasaulio žemėlapį ar gyvūnų enciklopediją ir mintimis nukeliauti į labai tikroviškus visatos kampelius. Ji braidė po kosmosą, jodinėjo žuvimis skraiduolėmis neišlipdama iš savo lovos. Kartais tai darydavo net mokykloje, troleibuse, vaikščiodama po miestą su tėvais. “Gana svajoti, mes vėluojam” – kaip teleportas į žemę sugražindavo mamos balsas. O jei kažkada nebūtų fantazavę didieji mokslininkai ir menininkai, dabar neturėtume lėktuvų, muzikos, paveikslų, filmų, knygų.
“Drobės” pastatas tai antram gyvenimui prikeltos kūrybinės bei laisvalaikio erdvės apjungiančios idėjinius žmones. Kūrinio pavadinimas “P.s” - tai susirašinėjimas tarp dviejų jaunų žmonių. Dabarties ir praeities laikmečiai persipynė vienas su kitu egzistuodami iškart, kurdami paradoksalią išraišką ir niekad nejaustą atmosferą. Senas pastatas toliau gyvuoja dabartyje talpindamas savyje istorinius fragmentus , taip ir ekscentriški personažai siunčia vienas kitam laike pasiklydusias žinutes. Nuotraukos - Gyva Grafika ir A. Aleksandravičius ir M. Zinkevičius
“Drobės” pastatas tai antram gyvenimui prikeltos kūrybinės bei laisvalaikio erdvės apjungiančios idėjinius žmones. Kūrinio pavadinimas “P.s” - tai susirašinėjimas tarp dviejų jaunų žmonių. Dabarties ir praeities laikmečiai persipynė vienas su kitu egzistuodami iškart, kurdami paradoksalią išraišką ir niekad nejaustą atmosferą. Senas pastatas toliau gyvuoja dabartyje talpindamas savyje istorinius fragmentus , taip ir ekscentriški personažai siunčia vienas kitam laike pasiklydusias žinutes. Nuotraukos - Gyva Grafika ir A. Aleksandravičius ir M. Zinkevičius
Tai - vieta kur skaldomas granitas. Ši 17 metrų aukščio legendinės A. Rodin „Mąstytojo“ skulptūros interpretacija nugulė ant Granito g. 2, Vilniaus pastato paviršiaus. Betrupanti skulptūra, visai kaip ir granito luitas skaldomas į šimtus tūkstančių akmenėlių mums primena, kad kūriniai nėra amžini, bet menas vis atgimsta naujomis formomis.
Tai - vieta kur skaldomas granitas. Ši 17 metrų aukščio legendinės A. Rodin „Mąstytojo“ skulptūros interpretacija nugulė ant Granito g. 2, Vilniaus pastato paviršiaus. Betrupanti skulptūra, visai kaip ir granito luitas skaldomas į šimtus tūkstančių akmenėlių mums primena, kad kūriniai nėra amžini, bet menas vis atgimsta naujomis formomis.
Ką matai kai žiūri į seno žmogaus veidą? Ar kiekviena raukšlė, tai išgyventa emocija ir istorija ar tarsi defektai už kurių kliūna akis ir norisi nusisukti? O jei portretas 12 metrų aukščio, nusisukti darosi ne taip patogu. Mūsų visuomenėje vyresnio amžiaus žmonės yra net ne antraplaniai, jie trečiam plane, tylus fonas. Piešinys finansuotas “Kauno akcentų” programos.
Ką matai kai žiūri į seno žmogaus veidą? Ar kiekviena raukšlė, tai išgyventa emocija ir istorija ar tarsi defektai už kurių kliūna akis ir norisi nusisukti? O jei portretas 12 metrų aukščio, nusisukti darosi ne taip patogu. Mūsų visuomenėje vyresnio amžiaus žmonės yra net ne antraplaniai, jie trečiam plane, tylus fonas. Piešinys finansuotas “Kauno akcentų” programos.
KLIENTAS: Nėra geresnio pagrindo piešiniui kaip natūralus, laiko išpieštas paviršius. Vienas jautresnių mūsų priėjimų prie gatvės meno. Piešinys yra "KOPA" spaustuvės vidiniame kiemelyje ant seno ir daug istorijų mačiusio pastato
APRAŠYMAS: Piešinys ant sienos, gatvės menas
KLIENTAS: Nėra geresnio pagrindo piešiniui kaip natūralus, laiko išpieštas paviršius. Vienas jautresnių mūsų priėjimų prie gatvės meno. Piešinys yra "KOPA" spaustuvės vidiniame kiemelyje ant seno ir daug istorijų mačiusio pastato
APRAŠYMAS: Piešinys ant sienos, gatvės menas
Padangos Padangėje. Ar prisimenat kiek vaikystėje nedaug reikėjo iki pilnos laimės? Tik savadarbių supynių ir draugo. Kelieniai buvo nubrozdinti, nosis nusvilus nuo saulės, o namo grįžti nesinorėjo net sutemus.
Tai ir bus mūsų palinkėjimas nepamiršti paieškoti savyje tos pirmapradės laimės paprastais=nepaprastais džiaugsmais.
Padangos Padangėje. Ar prisimenat kiek vaikystėje nedaug reikėjo iki pilnos laimės? Tik savadarbių supynių ir draugo. Kelieniai buvo nubrozdinti, nosis nusvilus nuo saulės, o namo grįžti nesinorėjo net sutemus.
Tai ir bus mūsų palinkėjimas nepamiršti paieškoti savyje tos pirmapradės laimės paprastais=nepaprastais džiaugsmais.
KLIENTAS: UAB AURIKA - Pirmaujanti fleksografinė spaustuvė Baltijos šalyse
APRAŠYMAS: Piešinys ant apleisto fabriko fasado, gerbūvio kūrimas, gatvės menas
KLIENTAS: UAB AURIKA - Pirmaujanti fleksografinė spaustuvė Baltijos šalyse
APRAŠYMAS: Piešinys ant apleisto fabriko fasado, gerbūvio kūrimas, gatvės menas